Welkom op onze website

Kijk lekker ff Rond , en speel : www.camwijs.nl , hier laat ik al mijn dingen zien die ik op camwijs doe (ook in chinese versie ook engels)

Bezoekers vermelding

:D                                

                                                         

欢迎来到我们的网站

看起来不错一下回合,打法:www.camwijs.nl,在这里,我有我所有的东西我做camwijs(英语版本也荷兰)

访客通知

:D

                                                          

Welcome to our Website

Look good around here, and play: www.camwijs.nl, here I have all my things that I do camwijs (in chinese version also Netherlands)

visitors notice

:D

                                                         

当社のウェブサイトへようこそ                  (japans)

ここの周りに良い見て、遊ぶ:www.camwijs.nlを、ここで私は(これもまた、中国語、英語版で)私はcamwijsを行うことをすべて私のものを持っている

述べ訪問者

:D

                                                         

Enquête

Wat vinden jullie van al die talen

Leuk (16)
39%

Slim (14)
34%

Heel erg leuk en slim ! (11)
27%

Totaal stemmen: 41

Trefwoorden

De lijst van tags is leeg.

Nieuws

Talen

16-07-2012 20:43
Ik heb nu 4 talen op mijn website : Nederlands , Engels , Chinees en Japans  Als je nog meer talen wil vraag het stuur een mail of schrijf het in mijn gastenboek .

Echte blog

16-07-2012 16:25
Ga naar mijn echte Blog : lowiehu.weblog.nl

Nog een ding over werknemer zijn

16-07-2012 16:10
Je hoeft niet persé via mail solliciteren je kan ook via gastenboek maar dan zijn jouw gegevens niet meer privé mail is dus beter , Owja vergeten als je gaat solliciteren doe er ook een plaatje bij van je zelf op camwijs :D

Werknemers

15-07-2012 13:38
Er zijn al 3 Juniors aangemeld  , Als jullie je best doen gaan jullie Rank omhoog , Er kunnen meer mensen werknemers worden .

Hard werk

14-07-2012 21:03
Vandaag zijn wij met deze website begonnen , En we hebben echt heel veel gewerkt aan deze website , Als er nieuwe dingen zijn schrijf ik ze in de nieuws  Ik ga ook wedstrijden houden dan kom je op de link van winaars

Bezoekers vermelding

14-07-2012 13:30
Laat je bezoekers zoveel mogelijk weten van nieuwtjes en evenementen op je website. Je moet de website up-to-date houden zodat je bezoekers gewend raken om jouw pagina's te bezoeken. Je kan RSS feeds gebruiken om nieuwe artikelen direct bij je lezers te brengen.

Website gelanceerd

14-07-2012 13:29
Onze nieuwe website is vandaag van start gegaan. Vertel je bezoekers waarom je deze presentatie begonnen bent en hoe je bezoekers er van kunnen profiteren. Vermeld je doelen en project voordelen. Probeer een korte beschrijving te geven waarom ze moeten terug komen naar jouw pagina's.